20 de abril de 2011

LA GRAN FESTA DELS LLIBRES

Per si no ho sabíeu, dissabte és Sant Jordi! La festa gran de la nostra literatura aquest any m'agafa amb llibre nou i en català. És per això que encaro la jornada amb moltes ganes de no parar. I, realment, no ho faré. Aquí us deixo el meu horari de signatures. 



Matí:
De 11 a 12: 
Llibres Maite

De 12 a 13: 
Abacus
Rambla de Catalunya

De 13 a 14: 
Llibreria Bertrand
Rambla de Catalunya

Tarda:
De 17 a 18: 
Llibreria La Central

De 18 a 19: 
Llibreria Catalonia
Pl. de Catalunya

De 19 a 20:
El Corte Inglés 
Plaça de Catalunya

De 20 a 21:
Casa del Llibre
Passeig de Gràcia

M'agradaria veure molta gent i parlar molt amb tothom. Tant de bo la jornada doni per tot (prometo la tradicional "Foto de la foto" crònica fotogràfica i anècdotes, així que recuperi les forces).



I bona Diada a tothom!

4 comentarios:

Eomoi dijo...

Bona diada, Care. M'agradaria molt poder anar a alguna de les cites, però quina ràbia que hagi caigut St Jordi amb Setmana Santa, sortiré aquests quatre dies i no hi seré a BCN. Bueno, l'any que ve! Força per afrontar la diada ^^

Rebeka October dijo...

Perdona mis faltas o palabras mal duchas, es lo que tienen los traductores...xD

Feliç dia de Sant Jordi amb avançament!

M'encantaria poder assistir a alguna de les cites, i xerrar amb tu una estona mentre aconsegueixo la teva signatura, però m'és impossible un viatge a Barcelona, segur que estarà bonica en aquestes dates, la vaig conèixer únicament un Agost.
Avui el de ser càntabra ho oblidaré, per ser "culé" durant un temps, i potser amb una mica de sort, torni amb el cor a la "font de canaletes" per celebrar alguna cosa!!
Et mano una abraçada carregada de molta força, per suportar les anades i vingudes.
Ah! estaré esperant crònica, "foto de la foto" i aquestes coses...

No deixis de somriure.Gaudeix!

Tempi dijo...

Molts ànims! :)

Unknown dijo...

Care,
Et desitjo una Diada profitosa. Petons des de la guàrdia :(